Landat

Nu har vi landat hos svärföräldrarna. Det blev riktigt bra hemma till slut. Nu ser det så där minimalistiskt och stelt ut. Som om nån knappt bor där... Men det är ju så dom vill att det skall se ut på visningar och så, så det blir nog bra :)

Nu börjar jag få ont i halsen och känner mig hängig, så imorgon blir det till att sova lääänge! Just det! Har fyndat två söta par örhängen idag på Guldfynd. De hade 70% rea så jag var ju tvungen att kila in där ;) Visar dem på söndag när jag kan lägga upp bilder igen.

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Paulina

Kolla in min tävling på bloggen, är du bland de fyra första att göra uppgiften får du garanterat ett armband från Marmalaid som vinst.
Kram Kram

Postat av: Lalisen

Paulina: Jag har varit inne, men tyvärr är jag redan medlem :(

2008-01-07 @ 08:50:35
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback