Kameran har landat - shoppinguppdatering!

Nu funkar kameran någorlunda igen så här skall det bli lite uppdatering på det senaste som jag shoppat och fått hem i paketväg ;)

Först ut är de underbara halva reapriset-fynden som jag gjorde på Wedins för några dagar sedan. Båda för 49:- styck. Det ni! ;-P



De röda bootsen går att ha både upp eller nedvikta. De är lite mer vinröda i verkligheten. Båda paren har redan blivit flitigt använda :)



Sen har vi paketet från La Redoute!



Skorna var precis så fina i verkligheten som jag föreställt mig, men inte så sköna. Eller så är det jag som har svullna fötter nu när jag är gravid. I vilket fall så funkade inte 36:orna på mig och jag orkar inte byta till 37:or ifall de visar sig vara lika trånga på bredden =( Sen hade jag även beställt ett par svarta gravidbyxor. Sköna, i lite tyngre stretchmaterial, men dom var jättestora. Så de åker tilbaka till förmån för ett par mindre.



Sen vart det ju en sväng till både Ikea och Rusta...



Jag köpte lite saker till nya sovrummet: en affisch som jag skall sätta i en ljusrosa ram, en söt vas som skall få stå på nattduksbordet med en liten blomma i och dessutom så slog jag slag i saken och köpte tapeten som jag bloggade om för några dagar sedan! På ikea blev det även en duk. Jättefint tyg som fanns i metervara för bara 19:-/m. Behöver bara fålla kanterna. Det skall få ligga på köksbordet i nya lägenheten :)

Imorgon skall jag visa innehållet i Ellospaketet också ;) Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

49 kronor styck var inte illa det.
;)

Postat av: Ellen

älskar dom skorna från la redoute ! Vill också ha såna ! Kärlek !

2008-01-30 @ 22:48:54
URL: http://sphynxnoja.blogg.se
Postat av: Danwei

Åh vilka find! De röda skorna var riktigt snygga!

2008-02-01 @ 10:53:50
URL: http://danweistyle.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback