Crazy...

Den här kvällen skulle kunna ha Brittans låt Crazy som tema. För det är precis så jag känner när det gäller våran kamera. Ja jag vet, väldans tjöt om den där kameran tänker ni. Men jag har fått ett till paket nu! Det ligger högar här hemma som väntar på att bli fotade. *grr*

Ikväll har vi provat en ny Ben&Jerry smak. Caramel Chew Chew. God, men inte värd sina nästan 50 kronor. De andra som t.ex. Chocolate Fudge Brownie, Phish Food och Fossil Fuel är däremot det! Mumma!



Nu skall vi fortsätta med uppdateringen av våran dator. Byter hårddisk så att det skall gå rykande fort sen ;) Ha en bra måndagskväll!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Åhhhh,,, glass ! *sugen*

ja har också problem, fast me datan,, och på bloggen,, håller på att bli tokig,,, grrr

puss

Postat av: Körsbäret Kihl

Provade den nya Chocolate Therapy (med res. för ev. stavfel :P ) Ååå den va gooood :D men då måste man ju förstås älska choklad för det är ju bara det i den ;) Men min absoluta favvo Dublin Mudslide finns inte att få tag på här uppe :(

2008-01-29 @ 17:20:31
Postat av: Lalisen

Ellen: I feel you sister ;)

Körsbäret Kihl: Ja den är gooood. Typ som fryst chokladpudding i juh *smask* Dublin Mudslide finns inte att få tag på nånstans. Vi försökte i England också, men icke! :.....(

2008-01-29 @ 17:25:24
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Anni

Cookie Dough är ju lätt godast av alla =D

2008-02-06 @ 13:31:04
URL: http://annihoney.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback