YR paket!

Härom dagen tog jag ut paket från Yves Rocher med lite smink och annat smått och gott. Mascaran som jag skrev om för några veckor sedan var med. Faktiskt rätt bra :) Sen så beställde jag bl.a. en ny ögonskugga och en duokajalpenna med två färger: brons- och rosaskimrande. Jättefina båda två. Jag köper en del smink från YR för jag tycker att det känns bra att man vet att det inte är testat på djur. Där har jag även hittat mitt favoritrouge (som jag säkert nämnt tidigare...) i en jättefin rosa nyans som jag fått en hel del komplimanger för att det ser så naturligt och "rosigt" ut :)


Jag har överlevt ännu en dag på jobbet... Eller... idag har det faktiskt varit väldigt lugnt. Men det är skönt att ha mycket att göra då, för då går dagarna fortare. Snart är det bara en månad kvar, sen går jag på mammaledighet!!!

Ah just det. Snart startar en ny tävling här på bloggen. Antagligen kommer priset bli något nyttigt ätbart ifrån hälsokosten... hehe. Så håll utkik efter det! :-D

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Det är roligt med paket!

Postat av: Körsbäret Kihl

Najs bajs :) Jag har frågat maken din men ja vet inte om han kollat med dig så jag säger det igen: Är ni hemma 15e mars? Vi ska till götet då och vill hälsa på er på hemvägen ;) Krams!

2008-02-12 @ 18:30:20
Postat av: Caroline

Hej! Har sett att Yves Rocher har olika nyanser på rouget. Vad heter din nyans? Kram!

2008-02-14 @ 17:42:32
Postat av: Lalisen

Angelicas closet: japp, alltid lika roligt! =)

Körsbäret Kihl: Jag jobbar, men på eftermiddan är jag ledig!! :D

Caroline: Min heter "mjuk rosa" =)

2008-02-14 @ 20:55:53
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback