Time for lemon lime!

image1208

Gult och speciellt grönt är väl som sagt inte överrepresenterade i min garderob. Men lite influenser i form av färgklickar med accessoarer och annat är ju alltid välkommet!

Gröna tygballerinas 79,50:- H&M/Barnavd.
Gröna pumps 599:- Wedins
Gul klänning/tunika (superbra material - bomull/siden) 199:- Ellos
Grön bh 98:- H&M
Grön trosa 59,50:- H&M
Sjal 79,50:- H&Mimage1209
Gul väska 149:- La Redoute
Grön stråväska 49,50:- H&M
Gröna leggings 69,50:- H&M
Gul blus med söta volanger 361:- Asos
Gula skinnballerinas 249:- Haléns

Apropå Citron... Ni måste bara pröva Arlas milda lättyoghurt med citronsmak. Helt underbar! Smakar som glass. Typ citronsorbet. Jag är helt fast. Skall gå och äta litegrann nu medans jag tar bilder på allt i hm-paketet! Gött!

Bild: Arla

Vad tycker du?
Postat av: Jessica

Jag älskar denna fina gröna stråväska från h&M och dessutom älskar jag priset! Bara 49.50 för den snygga väskan, det är ju som hittat!

Ännu snyggare är den i mörkbrunt! Det som är bra med denna väska förutom priset är att den ser dyrare ut än vad den är och den är rymlig, man kan förvara allt där! Och den har praktiska snören så man kan dra åt eftersom man inte vill ha oväntat besök i väskan! :) Tyvärr verkar den bruna vara slutsåld i varenda butik! :( Hoppas h&m tar imn den igen! I love it!

2008-06-03 @ 23:21:42

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback