This day... and this spring

Idag har varit en jobbig dag. Kört fullt ös medvetslös. Jag och bebbe i magen har jobbat 9 timmar... Usch det känns i hela kroppen nu. Fast imorgon är jag tack och lov ledig! Sen jobbar jag helgen. Usch. En liten ljuspunkt idag var ju det helt underbart vackra vårvädret. Jag tog mig en promenad på lunchen och det gjorde riktigt gott! Sen så styrde jag in på Johanssons för att faktiskt prova de rosa skorna. Och de var som gjorda för min fot. Eller, det inbillar jag mig i alla fall, för de var underbart snygga på! They begged me to take them home. Men dom sa att dom kunde vänta till den 25:e. Så dom får bo ett tag till i affären ;)

De här enkla, men ändå snygga klänningarna/tunikorna tycker jag om ur Rules By Marys vårkollektion. Sen gillar jag såklart den blommiga klänningen som alla bloggar om, men den hittade jag ingen bild på...

image1200

Bilder: Rules by Mary

Vad tycker du?
Postat av: Noamaia

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback