Little of this, little of that

99363-1206

Gomorron alla glada!

Igår hämtade vi ut ett gigantiskt paket ifrån H&M. Massa snygga vår och sommarkläder! Och skor, hehe. Det är så praktiskt, för R är inte särskilt intresserad av att gå i affärer, men både han och jag är intresserad av att han klär sig någorlunda snyggt. Så jag brukar ge honom H&M-katalogen och sen får han kryssa helt enkelt... :) En gång per säsong så köper jag lite olika grejer, sen så har han sin graderob fixad liksom. Mina grejer i paketet är jag jättenöjd med. Foton kommer upp senare!

Idag har jag gästbloggat i
R:s blogg. Ni vet den som skulle handla om "Att bli pappa". Den har mer och mer gått över till att handla om melodifestivalen och allt som rör den... haha. Så jag bestämde mig för att föra in lite mode där också ;)

Klänningen här ovan hittade jag hos Dorothy Perkins och jag tycker den är helt bedårande! Den är väldigt "jag" :) 35 pund går den på.

Vad tycker du?
Postat av: Nadja

Ahhh vilken klänning.. jag är helt såld på blommigt

Postat av: Amanda

Jättefin och somrig klänning! =)

2008-02-20 @ 10:19:17
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: svärmor

jattesöt gumman passar dig som handen i handsken. Love svärmor

2008-02-20 @ 18:27:32
Postat av: Lalisen

Nadja: Jag med :)

Amanda: Visst är den!

Svärmor: Men man tackar *Kram*

2008-02-20 @ 21:11:57
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback