Finfint

image1244Dagens fynd för idag får bli den här finfina skjortklänningen som just nu säljs i H&M's outlet för bara 98:- Skynda fynda! Superfräsch med ett par tygskor och en liten väska på axeln :)

Nu skall jag ge mig ut på liten shoppingtur. Mamma och pappa firar 45-årig bröllopsdag på lördag. Vi skall ordna med litet supriseparty, så idag skall jag ut och handla en del mat och beställa en blombukett till helgen. Åh, det är så roligt att fixa och dona med sånt här. Det bästa jag vet :) Sen skall jag även ta en tur förbi Plantagen och titta på deras utemöbler. Nya lägenheten har en jättefin uteplats, så nu måste vi skaffa några möbler att ha där också. Vi får se, men helst vill jag ha något lättskött och som inte blir grått och fult. Är lite inne på gråa i metall... Vitt är ingen höjdare och marinblått kan lätt bli lite tantigt tycker jag.

Ha en fortsatt bra dag!

Vad tycker du?
Postat av: Körsbäret Kihl

Fin klänning :) den som ändå hade kropp för sånt... Du får gratta päronen! Kul att planera å fixa :D Själva planerar vi för italienresa i maj/juni... :)

2008-02-28 @ 17:49:18
Postat av: Lalisen

Körsbäret Kihl: Jo, jag hade tänkt försöka klämma mig i den ;) Skall gratta dem! Era små äckel, skall ni till italien????! ;-P

Postat av: svärmor och svärfar

Kan du inte ta med dig en bukettt blommor från oss till dina föräldrar på deras bröllopsdag?

2008-02-28 @ 18:25:08
Postat av: Körsbäret Kihl

Japp! Har siktat in oss på Hawaii nästa år också ;) Får hålla tummarna för att vi får komma dit :P

2008-02-28 @ 21:04:31
Postat av: Lalisen

Svärmor och svärfar: Jag har beställt en stor bukett tills på lördag :) Men jag kan väl fixa något från er också ;) Lite tulpaner med något vackert till kanske?

Körsbäret Kihl: *gråter av avund* Era små äckelpäckel! ;-P

2008-02-28 @ 22:14:08
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: svärmor och svärfar

Det blir jättebra hälsa så gott och tack för besväret. Kram

2008-02-28 @ 22:36:42
Postat av: Lalisen

Svärmor och svärfar: Vad bra, då skall jag fixa det ;)
Ni hade kunnat vara med på den andra kanske, men det är redan alla barnen liksom. Sen är det väl roligt att ge något eget från er kanske :)

2008-02-28 @ 22:43:26
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback