Min Marimekko

image1340

Nu har H&M släppt kläderna som de tagit fram i samarbete med Marimekko. Tyckte tyvärr att en del av kläderna var alldeles "för mycket" och en del mönster riktigt gräsliga... Men den här lilla blusen skall få hitta ett nytt hem hos mig. Den hade en väldigt skön materialblandning: 70% bomull 30% siden. Bra med knappar framtill också för mig som skall amma. Bra pris också: 149:- plus att rabattkod 8069 gav 25%.

Hittade ni något i kollektionen som intresserade er?

Idag: sov länge, åt frukost i sängen *myspys* med R som är hemma och sjuk igen. Sen bar det av till barnmorskan. Tyvärr var blodtrycket fortfarande högt. Så det blir till att fortsätta att ta det lugnt. Blä. Känner dock av alltmer sammandragningar och ömma fogar. Huvudet var ännu längre ned idag än förra veckan. Duktig bebis. Då satsar vi på förlossning nästa vecka då, va? ;)

Just det. Hade nästan förträngt det... Köpte en amningsbh som jag nästan får sjunga nationalsången när jag tar på, så dyr var den. Vi pratar över 500-lappen. Usch så trista pengar! Men nödvändigt. Sen blev det även en söt trikåklänning från Lindex som jag skall ha efter födseln. Den skall ni få se imorgon!

Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Håller med dig, vissa av grejerna var alldeles för mycket, typ långa svepande stormönstrade... tält?! Men jag är glad över min baddräkt!=) Och blusen här ovan är ju kanonsöt!!

Så roligt att följa hur det går för dig. Och spännande!! Ser fram emot fortsättningen...:)

Postat av: Sara

Haha, det här va kul...jag gjorde precis ett inlägg om kollektionen och ser nu att du oxå gjort det. Tyckte också den blusen du visar va fin men den är dock slutsåld nu...annars hade jag klickat hem den:)

2008-04-11 @ 11:57:41
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: Lollo

den på bilden var fin!

2008-04-11 @ 12:35:04
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Körsbäret Kihl

Jag var på H&M häromdagen och fick se de nya kläderna... hmm...nej jag gillade dem inte, även om jag kan gilla färgerna. Men jag tyckte att det var för starka färger och "för mkt" som du säger...

2008-04-11 @ 15:49:13
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Aleksandersilja

Site was very helpful. thank you

2009-05-29 @ 09:06:10
URL: http://aleksandersilja.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback