Min dag

Dagen i korthet...

image1364Shoppat: Trevlig liten korgbyrå att ha i nya badrummet och fyndat en riktigt stoor och snygg spegel för det trevliga priset 350 kronor. Skall visa bilder sen när vi kommit till rätta.
Ätit: Riktigt god köttfärssås med squash och annat gott i med ris och sallad till. Till efterrätt blev det frasiga våfflor. Mums!
Packat: Alla hushållsapparater. Ärligt talat - har vi verkligen så många köksmaskiner? Vi har nåt till allt. Man kan tro att jag är en pensionär som samlar...
Hittat: ← Ett duschdraperi som jag skulle vilja ha. Från Lagerhaus, 99 kronor.
Känt: Värkar i ryggen. Inte skönt, men ändå väldigt uthärdligt. Det som inte dödar det härdar ;)

Skall snart dra mig mot sängen faktiskt. Ni får sova sött!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

ja kära nån... jag har packat massa hushållsmaskiner också, man har ju verkligen hur många som helst, och man använder alla, även om allla inte används så mycket,,,, kära nån....

När är det ni flyttar, vi flyttar på lördag, 26... hjälp, bara 5 dagar kvar

Postat av: Modesty Mia

Haha, jag är precis tvärtom, har knappt nån köksmaskin...=) Jo, en elvisp. Och en stavmixer. Fast jag är rätt duktig på att samla på mig annat...;)
Vad gott med våfflor!!
Ha en fin dag i solen, kramis!

2008-04-21 @ 10:30:47
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Leia

när är det flyttdags? Måste vara mycket med bebis på gång, flytt och allt på samma gång....

kramar

Postat av: Ellen

nja,,, inte inne i Ulricehamn utan det blev Marbäck,, det är mellan ulricehamn och gällstad !

En trea på 79... jätte skönt ! Ska bli så roligt, men börjar bli stressad nu...

2008-04-21 @ 12:06:09
URL: http://sphynxnoja.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ellen: Ja usch jag får fnatt! 8-) Vi flyttar som sagt den 28:e... snart ju. Men inte lika snart som er ;) Roligt att ni kommer närmre!

Modesty Mia: Ja vi har nog fått de mesta av maskinerna när vi gifte oss, sånt brukar ju vara populärt att ge bort.. :O) Hoppas du hade en bra dag i solen!

Leia: På måndag. *gaah* Ja det är allt på en gång *tuggar på naglarna* ;)

2008-04-21 @ 22:25:45
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback