Inlåst... med våren utanför.

image1305

Dikt: Karin Boye. Foto: www.fotoakuten.se, sedan redigerat av mig.

Jag hittar inte mina nycklar här hemma... Så jag kan inte låsa upp altandörren. Panik. Vill ju ha in solen! *Grr* Jaja, det var dagens i-landsproblem. R kommer ju hem om några timmar, å då får väl han fixa det. Nu packar jag kläder för fullt. Och alla vinterstövlar. Känns verkligen att våren är på väg på riktigt! Det firar vi med en vacker dikt som en hyllning till våren och till kärleken.

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Det är en vacker text, och vad fin bilden är!
Hoppas det fixar sig med nycklarna!:)
Visst är det underbart med vår, man vill verkligen njuta av varje sekund!
Kramis!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Jadå jag är bara en slarver, så de kommer
fram igen ;) Ja man blir ju så glaaad av solen :D Kram!

2008-04-24 @ 15:17:18
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback