I jakten på annat...

image1333
Är det inte lite så att när man är på jakt efter nåt helt annat så brukar det dyka på en diverse saker när man är ute och shoppar? Som en ursnygg kjol när man egentligen skulle ha ett par jeans och vice versa? Jag satt på jakt efter klänningar till ett studentcollage när jag hittade den här kjolen hos
Forever21. Man får ge 10,50$ för den. Alltså ca. 64 kr i dagens valuta! Det ni :) Söt och vippig!

Ja, så ni som är intresserade har ett collage att se fram emot där jag tagit fram 9 studentklänningar! 6 stycken vita, lite mer konservativa och tre stycken med lite mer färg.. Kommer lite senare idag!

Vad tycker du?
Postat av: Desirée

Jättesöta kjolar!

Postat av: Blåbåret Kihl

Är lite för korta för min smak...

2008-04-08 @ 21:42:49
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Desirée: VIsst är dom!

Blåbåret: De här är knälånga, men du föredrar alltså mer åt det hellånga hållet? Har du meddelat körsbäret det? ;P

2008-04-08 @ 23:16:29
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback