Another day in paradise... not.

Jaha, här sitter man med 10 dagar kvar till BF och 5 dagar kvar till flytt. Livet är härligt och jag flyger runt på små rosa fluffiga moln. Inte. Jag funderar dessutom på att lägga ut en bild på vårat härliga vardagsrum, men håller mig i risk för att chocka alltför mycket ;-P Idag blir det ett besök hos barnmorskan också. Hennes och alla andra barnmorskors livsuppgift är bland annat att påpeka för mig, och alla gravida som inte vill annat än att bebben skall titta ut, att: "du skall nog inte räkna med att få tidigare, snarare att gå över tiden". Mycket uppmuntrande.

Alltså så måste jag hitta saker som uppmuntrar mig idag. Jag sitter som bäst och kollar på massa fina skor... Usch då så mycket fint det finns. Och vad billigt det är! Någon som vill tröstshoppa skor från utlandet med mig? :) Återkommer snart med ett collage med mina favoriter från
Gojane.com och Delia's!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback