Typiskt

99363-921Precis hemkommen från jobbet för en stund sen. Sitter och surfar runt lite, och vad får jag se?!

Jo, nu har Ellos precis sänkt priset på
jeansklänningen som jag köpte för inte alls länge sen och även min volangklänning. Typiskt, men hey that's life. Blir faktiskt lite sugen på att köpa volangklänningen i svart också. Har varit supernöjd med den. De har även sänkt priset på den lilla klänningen som jag har som bakgrund på bloggen och en annan snygging. Näe jag skall skärpa mig. Jag har alldeles lagom massa klänningar ;)

Sprang hela stan' runt idag för att hitta ett par passande strumbyxor till min flummigt blommiga klänning och det visade sig att de fanns precis bredvid på Lindex. Här har ni en vacker bild...


Vad tycker du?
Postat av: Tove

Väldig söt volangklänning!

Postat av: Lalisen

Tove: Visst är den =)

2007-09-24 @ 19:48:21
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback