Seg helg - but great expectations

Det har varit en seg helg då jag jobbat alla dagar. Idag var svärföräldrarna här och vi åt och tjôtade. Mycket trevligt och gott var det. Vi funderar på att byta bil, så det var mycket snack just runt det. Usch vad mycket modeller och märken det finns att välja mellan.

Jag längtar till min lilla överraskning som jag planerat för älskepälsken. Jag har nog nämnt något om det förut. Men nu är det i alla fall planerat och bestämt! Om mindre än 2 veckor så kidnappar jag honom och vi åker till London några dagar. Det skall bli så mysigt! Och han tror att han skall jobba på våran bröllopsdag (en torsdag). Hehe. Jag har sagt att jag inte fick ledigt och att därför så kan vi bara äta frukost ihop och så får vi göra något roligt på helgen istället. Skall bli kul att få se hans min när han förstår att han skall åka bort med mig istället! :-D

Nu skall jag sova. Jag har pillat ihop ett litet färgcollage igen eftersom det brukar vara uppskattat, denna gången med rött som röd tråd, hehe. Det får ni se imorgon. Tills dess: sov gott!

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

God morgon!
Jag lånade en bild från dig till ett inlägg då jag inte hittade min egen i datorn. Jag länkade såklart till dig. Hoppas att det är ok. :)

Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Självklart ;)

2007-09-17 @ 08:43:15
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sunshine_85

Mysigt med långweekend i London =) och grattis i förskott ;)

2007-09-17 @ 13:51:24
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: hihi, det skall bli jättekul!!! Tackar ;)

2007-09-17 @ 20:22:05
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Runarkornelia

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-10-22 @ 10:48:49
URL: http://runarkornelia.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback