In a few days...

Om några dagar åker vi, älsklingen och jag. Skall bli så mysigt. Jag är mäkta imponerad över mig själv att jag lyckats att inte försäga mig. Han är fortfarande helt clueless :) Två ställen som jag bara måste besöka även om vi inte har så mycket tid är Primark och Dorothy Perkins. Har jag fått nosa runt lite där så är jag nöjd. Egentligen handlar ju inte resan om shopping så, jag skall försöka hålla shoppingfingrarna i styr, hehe.

Imorgon tänkte jag om det finnes tid inventera i mina klänningar och lägga upp lite bilder så att ni får se. Skall även träffa en kompis och sen skall vi fika hos en annan kompis. Myspys. Dessutom skall jag ta hand om en av mina systerdöttrar också. Ojoj, mycket på schemat. Helst skall jag packa och städa också.

Nu dags för sängen!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback