Glatt på benen

image906

Dagens fynd är något högst nödvändigt här på kalla breddgrader, något som inte är speciellt dyrt och som kan pigga upp en hel garderob. Självklart talar vi om tights, leggings eller strumbyxor i härliga färger! Jag har hittat några roliga alternativ i alla fall. Skall kanske bege mig ut på jakt idag. Har bara svarta i min garderob och det gör ju ingen glad ;-P Vad kommer ni helst ha för färg på benen i höst och vinter?

Leopardfärgade 99:- Ellos
Cerise 79,50:- Ellos
2-pack med lila och cerise 59,50:- H&M
Svart/grå randiga 149:-Ellos
Rödrutiga 59,50:- Ellos
Bronsskimrande 249:- H&M
Lila 12£ TopShop
Blålila 59,50:- Lindex
Rosametallic 18£ TopShop
Neonrosa 5£ Monsoon Accessorize
Mörkgröna 5£ Monsoon Accessorize

Nu skall jag hoppa in i duschen och efter det står det lite tråkiga saker på schemat som skrapning av färg & diskning. Jippie. Jag känner hur livsandan börjar återvända. Eller inte.

Vad tycker du?
Postat av: Charlotta

De där i rosametallic från top shop är hur snygga som helst!

Postat av: sarinsko

ge mig de rosametallica från top shop.. har sprungit runt som en galning o letat efter de.. tack , nu vet jag vad mina steg beger sig imon.. topshop här kommer jag !

2007-09-13 @ 16:03:22
URL: http://sarinsko.blogg.se
Postat av: Lina

Härligt med så mycket färg! Själv är jag för feg för sånt på benen även om jag stortrivs i tjocka strumpbyxor. Men jag har investerat i ett par mörklila strumpbyxor faktiskt :) Du får gärna dela med dig av receptet på nyponsoppan!

2007-09-13 @ 16:58:52
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Josefin

verkligen glatt, kram :)

2007-09-14 @ 18:30:29
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Lalisen

Charlotta: Visst är dom läckra!
Sarinsko: hehe, skönt att man kan hjälpa till ;)
Lina: Asså du, din lilla fegis ;-P A men mörklila är inte helt fel ;) Skall skriva nyponsopperecpetet i ett inlägg sen.
Josefin: Härligt! Kram!

2007-09-14 @ 19:17:22
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback