Dagens klädval och nya hårfärgen

Det här hade jag på mig idag:

♥ Blålila klänning H&M/Divided
♥ Svart linne under H&M
♥ Glansiga tights Lindex
♥ Svart kofta m 3/4 ärm H&M
♥ Skinnstövlar Wedins


Till det blev det en flummig knut i håret! A just det. Nu har ni sett min "nya" hårfärg som jag lovade också ;) Kortet är taget i butiken där jag jobbar. Hade en liten stund för mig själv och speglarna är stora och bra, hehe.

Vad tycker du?
Postat av: Violéta

ååh, vikken fin hårfärg.. diggar din blog!! span även in min nya hårfärg på min fashion-blog och kommentera :D:D plz.. kramar //Vio <3<3

Postat av: Modesty Mia

Ser mycket, mycket snyggt ut! Både hår och kläder, ja hela du förstås!!:)

2007-09-15 @ 17:20:46
URL: http://modestymia.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback