Snabba puckar från Beauty Planet

Igår morse beställde jag mascaran från Beauty Planet. Redan idag låg den i brevlådan. Det kallar jag snabba puckar! Skall skriva en rescension på den sen.

Idag har jag och ena syrran varit hos en annan syrra. Mysigt att fika och så fick man ju träffa sötaste bebben Elvira. Nu tänkte jag göra lite mat. Kyckling i ugnen med nåt gott blir det.

TIPS EFTERFRÅGAS! Jag undrar om ni vet någon spray eller så som man kan använda på svarta mockastövlar som blivit lite slitna och gråa i färgen? Mina favoriter från förra året ser lite vissna ut och jag skulle vilja färga dom lite.

Vad tycker du?
Postat av: Kihlos

Vad menar du? Har madde släppt in en sverker i våran lägenhet när inte jag varit hemma??

2007-10-11 @ 20:57:56

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback