Pink collection

Idag har jag och några vänninor fikat ihop. Så mysigt att bara sitta och småprata och äta gott! Jag gillar hösten :) Nu skall jag värma upp lite av lasagnen (stavas det så??) som jag gjorde igår. Den blev helt ok, fast mamma gör den godare. Men det kommer väl med tiden. Och dessutom har jag satt igång med att baka mina farliga brownies. Hehe, mycket mat idag... Jaja, vi skall bort ikväll och tänkte ta med mig browniesarna då.

Tittade lite igår på Lindex Pink Collection som är till förmån för Cancerfonden. Dom hade en del söta grejer. Har bestämt mig för en tunika som inte såg så mycket ut för världen där den hängde på galgen, men som var superfin på.



Det syns inte på bilden, men det är även en del rosa detaljer. Sen så var den svarta blusen riktigt söt den med. Känns bra att dessutom kunna stödja en god sak, tycker jag.

Bilder: Lindex


Vad tycker du?
Postat av: Erika

Tunikan är jättefin! Kanske ska gå och spana lite efter den.

Postat av: Lina

Jättefint! Tunikan var så söt att jag nog också får gå och kika på den :)

2007-10-04 @ 21:22:55
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Erika: Gör det =)
Lina: Hihi, do so :)

2007-10-07 @ 23:22:46
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback