Lalisen testar - och är fast!

99363-953

Jag trodde ärligt talat inte att det kunde vara så stor skillnad på en billigare och dyrare mascara. Men så fel jag hade! Jag vill inte ha nån annan efter att ha provat den här.

Jag har långa fransar så jag var mest intresserad av att hitta en som ger mer volym, därav valde jag just "Hypnose" eftersom den skulle göra fransarna tjockare. På bilden har jag målat mig som jag gör till vardags. Två lätta lager och kanske inte så jättenoga, men ändå blev resultatet riktigt bra Jag brukar alltid tycka att det tar nån vecka eller så innan man "kört in sig" på en mascara men den här kändes bra direkt. Man behövde dessutom inte jobba med att separera fransarna utan borsten gjorde det bra.

Nu köpte jag den ju till superpris hos Beauty Planet, men tycker definitivt att den är värd sina 200:- kronor som den kostar annars.

Den får 5 av 5 möjliga ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Bilder: Privat och Beauty Planet

Vad tycker du?
Postat av: Ninni

Ser kanon ut! Den kanske man skulle testa, jag tycker det är jättesvårt att hitta en bra maskara.

Postat av: Lalisen

Tack. Jo visst är det svårt! Men jag tror jag har hitatt min nu ;)

2007-10-13 @ 17:21:28
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Emelie

Har du provat telescopic. Den tycker jag är superbra!

2007-10-17 @ 10:45:21
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Syedlone

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-06-23 @ 09:49:47
URL: http://syedlone.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback