Flipp

Jajjemän. Nu har vår datorn fått ännu ett av sina härliga flipp. Nu stänger den ner alla program som försöker få fram några bilder. Alltså lika med att den stänger av webbläsaren när jag försöker ladda upp bilder till bloggen och även photoshop. Hade tänkt att visa er lite av min senaste shopping, men det får väl vänta till ikväll eller nåt! Når bara en av mina mappar just nu så lite bilder blir det, men inga egentagna.

Själv har jag nyss vaknat. Huvudvärk hela natten men nu börjar den ge sig. Skall snart pallra mig in i duschen. Imorgon is the big day. Då skall jag på ett litet ultraljud. Nej, jag är inte i vecka 18 än. Men här i vår kommun får man göra ett tidigare också. Skönt, så man får veta att det finns något där inne ^^

Förresten, tror ni att den här är något att ha? Jag tycker det verkar som en fin modell när den väl kommer på? Eller så får man superbreda höfter? Sen kanske en annan färg för min del ;) Sen är ju tunikan här till vänster riktigt snygg!

Ha en skön dag!

Vad tycker du?
Postat av: Stereostyle & AVENY.se

Den ser söt och smickrande ut :)
-

Postat av: Lalisen

Stereostyle & AVENY.se: Jodå den har nog potential :)

2007-10-17 @ 16:50:03
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sigmundkristiane

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-04-27 @ 13:16:47
URL: http://sigmundkristiane.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback