Shoppingen för idag!

Här kommer det jag shoppade för mina presentkort från Gratis Bio!



1. Kattörhängen som jag bara inte kunde motstå :)
2. Nya muminmuggen - den 9:e i min samling!
3. Ett vackert papper...
4. ...som senare blev en tavla här hemma!
5. En svart förvaringskorg till vantar och liknande som får pryda hatthyllan
6 & 7. De helt underbara sammetspumpsen som jag bloggade om förra veckan. Wonderbar!

Nu skall jag göra middag. Moussaka blir det!

Uppdaterat:
Mina presentkort var på Åhléns och Din Sko, för er som undrar så är det därifrån alla grejer kommer ;)

Vad tycker du?
Postat av: Johanna

Älskade örhängena, dom var söta :)

Postat av: Emma

Åh, den Muminmuggen är helt underbar. Vart köpte du den? Har letat efter den men hittar den inte.

2007-11-27 @ 17:15:30
Postat av: emma L

Var kommer skorna ifrån, de var jättefina! :)

2007-11-27 @ 17:18:34
Postat av: Paulina

Riktgt snyggt!!

Jag har en tävling på min blogg, kolla gärna in den:D

Ha de bra!

Postat av: Lalisen

Johanna: Ja, jag älskar dem redan :)

Emma: jag hittade den på Åhléns :) men man kan köpa den på tradera också om man inte hittar nån butik i närheten som säljer den.

Emma L: De kommer från Din Sko =)

Paulina: Jag är redan med ;)

2007-11-27 @ 21:32:57
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Maddepaddan

Söta skor å örhängen *gosmile* ... Vill ha moussaka nästa gång jag kommer på besök *tigger* ;P

2007-11-27 @ 22:25:59
Postat av: Modesty Mia

Vad mycket fint! Du har verkligen valt jättesöta och snygga grejer. Det papperet är bara såå vackert!:)

2007-11-28 @ 18:42:30
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lina

Så mycket fint! Vet du, jag fick ett litet fint kuvert på posten idag och kunde inte lista ut på handstilen om det var från mamma eller en kompis kanske. Sen öppnade jag och såg att det var från dig, tack! Jag hade precis dammsugit upp tusen bitar från en stor glasburk jag lyckats tappa i golvet så det var en välkommen liten present :)

2007-11-28 @ 20:53:25
URL: http://linasfina.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback