Gravid eller inte - kjol 149:-

image1025
Idag hade jag tänkt att vara lite självisk i mitt val av dagens fynd, hehe. Men sen insåg jag att det kanske inte är så många gravida som läser min blogg... Så jag tänkte att jag tar väl något för oss alla då. Gravid eller inte, så kan man hitta en snygg kjol för 149:- i H&M's outlet! Skall nog slå till på en jeanskjol även om den inte är så snygg som min mörka pennkjol från Lindex som jag just nu inte kommer i *snyft* Det är skönt att ha en jeanskjol att ta till, speciellt på jobbet eftersom den är så slitstark. Ni andra kan ju glädjas åt att tulpankjolen som det har bloggats en del om nu säljs i svart och rost för 149:-

Nu skall jag baka ut brödet. Man får passa på att blogga när inte älsklingen är hemma, nu när han startat
blogg han med. Nu slåss vi om datorn ;)

Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Ninni

Jag är inte själv gravid men tycker det är kul att det börjar komma mer o mer snygga kläder för gravida...en vacker dag är det ju dags även för en annan ;-)

Postat av: Theodorsilje

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-05-18 @ 08:45:10
URL: http://theodorsilje.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback