Fullt på schemat

image1023Nu på morgonen har jag och älsklingen varit och fikat hos en vännina och hämtat byrån/skötbordet som jag köpt av henne för ynka 200:- Hon ville bara bli av med det för hon hade fullt hemma. Jag skall måla om det och sätta på fina knoppar ifrån Indiska. Före och efter-bilder lovar jag skall läggas upp här på bloggen ;)

Nu skall jag åka till syrran i Lerum. Vi skall iväg och fika och mysa :) Sen skall jag hämta upp lite färg och sånt på vägen så här skall det bli måla av, hehe!

Tänkte också tipsa om att H&M lagt upp massa nytt som man kan kolla på. Både från senaste katalogen med allt festligt och sen även från H&M Magazine och sist men inte minst så kör dom en favorit i repris från förra året och har vissa varor som de säljer extra billigt vissa dagar. De släpper varje vecka något nytt :) Den här veckan är det den här snygga paljettklänningen för snälla 198:- som är intressant →


Ha en bra dag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Den klänningen är verkligen superläcker! Och vilket pris!!:)

Postat av: Lana

Älskar den klänning.

2007-11-15 @ 22:02:54
URL: http://lanastyle.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback