Färgglatt ögongodis

image1038

Här har jag samlat lite färgglada saker som jag hittat när jag surfat runt. Idag har jag varit riktigt färgglatt klädd och det hjälper, man blir så mycket gladare. Läste nånstans att många utländska tjejer som typ spanjorskor och så, dom tycker att vi väljer så mycket svart och grått, att de känner sig som rena clownerna jämfört med oss trista nordbor. Kanske är det lite så. När jag är i Spanien så tenderar jag att shoppa med färgglatt än när jag är hemma. Ni? Väljer ni helst den säkra svarta eller vågar ni lite mer?

Nagellack Essie
Armband 12£ Topshop
Kjol 30£ Topshop
Lila festtopp 279:- Indiska
Paljettopp 35£ Dorothy Perkins
Blå skinnväska 790:- Asos
Liten börs 69:- Bluebox
Cerise pumps 699:- Wedins
Ögonglitter "Venus" 95:- Makeupstore

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Jag älskar svart men är absolut inte rädd för färg!
=)

Postat av: Jelena

Jag försöker våga färg, hela tiden. Gillar verkligen paljettklänningen & skorna ovan!

2007-11-26 @ 07:33:28
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Oj vilket härligt collage, det blev jag jätteglad av!:) Så härligt med färg. Själv är jag rätt beige-brun-lila idag. Ingen färgchock med andra ord. Men det är kul med färg, jag gillar att ha nån glad accentfärg till mer diskreta nyanser och svart!

2007-11-26 @ 20:05:04
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Samma här. Skulle inte vilja vara utan svart heller, liksom.

jelena: det låter bra! =) Ja den är riktigt snygg
:)

Modesty Mia: Ja accentfärger gör oftast hela grejen ;)

2007-11-26 @ 20:51:28
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback