Ett klipp

image1040

Den här
väskan som jag upptäckte hos Nelly är ju faktiskt ett rikitgt klipp. Det är riktigt läder på lock och remmar och resten canvas. Trodde absolut för det priset att det skulle vara fusk, men det var ju riktigt bra för 399 kronor. Alltid kul när man blir glatt överraskad. Hade jag inte redan haft en svart perfekt väska så hade jag nog slagit till.

Nu skall jag åka in till stan! Later alligator.

Väska 399:- Nelly
Örhängen 29:- Modemecka
Svart polo 39:- Ellos
Rostfärgad klänning 199:- Ellos
Strumpbyxor 2-pack 79,50:- H&M
Boots 349:- Skopunkten

Vad tycker du?
Postat av: fashionholic

skorna och väskan var min favoriter.. helt klart...

Postat av: Mini Games

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-01-12 @ 08:38:50
URL: http://mini-games.tk01.info

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback