En leten leten pojke

Japp, en leten leten pojke är det som bor i min mage :) För att göra en lång historia kort: jag var hos homeopaten i v6 och då trodde han att det var en pojke, men visste inte säkert eftersom det var så tidigt. Själv kände jag på mig att det är det eftersom alltsedan jag blev gravid så kan jag inte tänka annat än på en pojke. En flicka var helt plötsligt som bortblåst, trots att jag gärna hade velat ha en flicka. Så, idag i 18:e veckan så sa han att han var väldigt säker på att det är en pojke :) Hihi, en liten Theo.

NU har jag ont i huvudet, så det blir till att vila. Har precis sovit en liten stund och det var sköööönt. Det var hundra år sedan jag unnade mig en middagslur, men det kanske man skulle börja med ;)

Vad tycker du?
Postat av: rebecka

Grattis! :)

2007-11-29 @ 19:50:54
Postat av: Lasse Lucidor

Hej! Angående namnet Theo! Varför just ett sådant namn? Det finns ju så många andra bra pojknamn exempelvis Habackuk

2007-11-30 @ 17:51:13

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback