Två paket kom lastade...

Idag kom det två paket: H&M och Ellos. Fick ju skicka tillbaka hälften av förra Ellos-beställningen, så det blev en ny med följande innehåll:



Linnet satt perfekt och var verkligen ett bra köp för sina 49 kronor. Skorna var pyttelite stora. Tog en strl större då jag hört att de var lite små, men det är ju lätt avhjälpt med hälgrepp. Annars var de ursöta. Nu har jag fått min tygskor som jag tjatat om ;) Klänningen tog jag även den en strl mindre än jag brukar ha på överdel och den satt perfekt. Sen blev det även en sarong som jag hittade till fyndpris för bara 50 kronor. Bra att ha om man vill springa runt på stranden...

Sen så kom det en liten beställning från H&M också. I den fanns det här:



Den rosa tröjan med fjärilsärm var över förväntan bra. Sen så var den grå tunikan urskön! Men den får man ta en strl mindre om man inte vill att den skall sitta som en hösäck ;) Pyjamasen skall jag ha när jag går upp på morgonen i Spanien och sätter mig och äter min frukost i solskenet *myser* De svarta shortsen var jättesnygga men snäppet för små *depp depp* och självklart är de helt slut nu. Sen kom även ett linne i vitt från Divided som såg så jättesnyggt ut på websidan, men när det kom hem var det totalt genomskinligt. Inte så hett liksom.

Jaha, det var det. Nu är det alltså bara ett par shorts till som behövs och ett vitt linne, sen är jag set för Spanien och sommaren! Nu skall vi planera lite inför Spanienresan. Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Kul att en hel del kändes bra ändå! Det är ju alltid lite av ett "lotteri" när man skickar efter. Klänningen är verkligen urläcker, älskar de färgerna!
Du nämner "hälgrepp" - jag är ruskigt oinsatt, var får man tag i en sån? Hur ser den ut? Det låter nämligen som nåt jag skulle behöva till mina nyaste skor!!

Postat av: Gerd

Håller med Mia. Klänningen är urläcker. Både färg och mönster.

2007-05-11 @ 11:57:43
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Jo lotteri, ja tackar jag ;) Tack, klänningen var dessutom bra för den satt så perfekt i och med smocken. Hälgrepp kan man köpa hos skomakare och sånt. Små kuddar i mocka som man klistrar på insidan av kanten på skon, så att den inte kippar. Väldigt fiffigt!

Gerd: Nä men Gerdan, har du letat dig hit ;) Du kanske får se den på nån gång, vem vet? Hihi.

2007-05-11 @ 22:38:24
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Christin

Vilka jättesöta skor :) Och fint gulgrått linne, roligt att få se vad du beställt :) Trevlig helg!

2007-05-12 @ 13:18:45
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Christin: Tack :) Ja, jag tycker alltid det är kul att se vad andra beställt också, så ;) Trevlig helg på dig med!

2007-05-12 @ 17:21:45
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback