Surfin' so far

99363-686
Kände för att göra ett surftema när man såg de härliga bilderna från H&M's Summer of surf. Så här är mitt lilla ihopplock. Få saker känns väl så somriga som det här? :) Enjoy!

Gula surfshorts 119:- Asos
T-shirt 98:- H&M
Badtrosa orange 99:- Ellos
Mönstrad bikiniöverdel 129:- SOC/Stadium
Mönstrad underdel 129:- SOC/Stadium
Beachbag 15£ Dorothy Perkins
Orange bikiniöverdel 129:- Ellos
Brunt linne 99:- H&M
Bruna surfshorts 499:- Roxy/Ellos

Snart skall jag iväg en sväng med mamma, men innan dess skall jag ta itu med monsterdisken. Varför gör man så? Lovar mig själv varje gång jag är klar med ett berg att bli mer ordentlig och diska direkt. Men näääe då. *släpar mig iväg mot köket med en suck*

Bilder: Asos, H&M, Ellos, Stadium, Dorothy Perkins

Vad tycker du?
Postat av: Alexandra

Riktigt somriga plagg. Nu väntar man bara in värmen också!:)

Postat av: Lalisen

Alexandra: Precis! Den får gärna komma närsomhelst, gärna igår ;)

2007-05-15 @ 16:24:33
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Marianne

Oh! Snyggt, VILL HA den där bikinin!

Förresten, den där disken... jag är likadan. Fast jag gav upp och köpte en billig bänkdiskmaskin. Jag älskar den... som du nog förstår.

Annars är ett tips att diska lite åt gången åtminstone när man diskar. För annars tänker man gärna att man ska ta och diska men ids inte diska hela stora monstereländet så då låter man bli helt istället.

2007-05-15 @ 19:24:11
Postat av: Christin

Jag funderar på att beställa linnet från H&M som det står Palua coast på som finns i orange, blått och brunt, vill ha det blå linnet :) Härligt mode ;)

2007-05-15 @ 20:33:58
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Marianne: Ah den är riktigt snygg ;) Jodå det där med disken är en historia för sig själv. Skulle också vilja ha en bänkdiskmaskin. Kanske skall bli nästa investering - typ när skatteåterbäringen kommer ;) Jag förösker ta det pö om pö... *suck* :)

Christin: Det är riktigt snygtt, gör det ;)

2007-05-15 @ 22:46:13
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback