Solisar och fasta

image704
Syrran med sin lilla famlij åkte hem för typ en timme sen. Jag är helt slut. Jobbat som en tok, sen hem och fixat middag. Men trevligt var det! Och lilla Elvira var lika söt som alltid ;) Jag har precis klickat mig runt i Lindex nyöppnade
webbutik. Roligt! Hittade en hel del snyggt. Dagens fynd får därför bli därifrån. Alla solglasögonen kostar nämligen bara 49:- nu. Passa på att fynda bland massa snygga modeller. Min favorit är dem här ovan.

Nu bär det av mot sängen. Som vanligt står det nu massa disk överallt *grr* Äh, who cares? Pork away. Imorgon börjar jag min nedtrappning. Haha, har bestämt mig för att fasta ändå. Skall mest göra det som en hjälp för mig själv att starta ett lite mer hälossammare liv med mindre socker och snabba kolhydrater. Känner att min kropp inte alls mår bra av det :(

Nattihattfnatt!

Bild: Lindex

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback