Smart pincett - för alla slarvmajor

image687
Jag blir galen på mig själv. Kan inte ha koll på min pincett ens några dagar, sen är den försvunnen. Det är bara till att fråga min arbetskamrat. Haha, hon får alltid låna ut sin för att jag glömt min hemma, tappat bort den (tillfälligt) eller något annat dumt. Så
den här pincetten verkar ju verkligen vara en grej för mig och alla andra små slarvmajor. Med en sugpropp så att man alltid har den där... Kruxet blir isåfall att komma ihåg att sätta tillbaka den i sugproppen ;) Ni hittar pincetten hos Bluebox för 99:- Den finns med olika tjejmotiv, men den här passade mig bäst :)




Bild: Bluebox

Vad tycker du?
Postat av: Dress Like a Princess

Åh så söt :)

Postat av: Lalisen

Dress like a princess: Visst är den! Och praktisk på en och samma gång ;)

2007-05-15 @ 23:41:30
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback