Shoppingupdate

Jag fick mail från Wedins om att de sålde ett par sandaletter i olika färger för 99:- Sagt och gjort, jag tog mig dit och eftersom jag dessutom hade en bonuscheck så slutade det hela på 49:- Hihi, ibland har man flyt. Har velat ha ett par enkla vita sandaler, men vill inte lägga ut för mycket pengar för man använder kanske det inte så överdrivet mycket. Så det här blev ju perfekt. Sen så behövde jag ha ett par till shorts till Spanien. Dem hittade jag på H&M. Härliga H&M, de kan man alltid lita på ;) 98:- gav jag för dem. Ur Summer of Surf serien. Sen så köpte jag en liten ursöt miniklänning igår också. Gissa vem den är till? ;)

Nu skall mamma och jag åka till plantskolan och köpa lite jord och annat. Nödvändigt ont... Sen så skall vi till några vänner och grilla. Hoppas vädret bättrar på sig. Innan dess skall jag dessutom hinna baka nåt smarrigt och ta med mig tänkte jag! Oj, allt skall hinnas innan 14.00 eh, dags att lägga på ett kål då.

Trevlig lördag... eller nej det är ju torsdag idag! Men det känns som en lördag, eller hur?

Bilder: Privata

Vad tycker du?
Postat av: Erika

Snygga skor! Jag måste komma ihåg att kila in på wedins imorgon =)

Postat av: Danwei

Vilka söta sandaletter du fyndade! Och Hello Kitty klänningen är ju så söt! Passar henne perfekt ju :)

2007-05-17 @ 16:04:25
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Christin

Skorna är verkligen ett fynd! Jättefina!! :) jag ska kolla om jag hittar ett par jag också :)

2007-05-17 @ 21:57:20
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Erika: Ja, jag tyckte att det var absolut värt en titt. Fanns i rött, svart och silver också ;)

Danwei: Tack! Ja, jag tror den blir perfekt på lill prinsessan :)

Christin: Gör det! :D

2007-05-18 @ 08:22:51
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback