Prenumeration på Modette?

Jag funderar på det här erbjudandet... Är MODEttE bra? Någon som har en åsikt? Det är ju väldigt intressanta stylingprodukter som man får med iaf ;)

Vad tycker du?
Postat av: cisci

Jag älskar Redkens produkter. Dom är super, har inte testat alla men gillar de jag har testat hittills. 99kr är juh inte så dyrt så testa tycker jag. Har dock inte hört så bra ord om Modette, har inte kollat in den själv, men som sagt testa.

Postat av: Danwei

Jag har hört mycket bra om Modette och har själv bara läst först numret. Den tilltalade inte mig jättemycket och jag håller mig till Glamour :)

2007-05-20 @ 15:50:15
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Cisci: Ja, Redkens prod. vet man ju är bra, så klart man blir sugen ;) Även om tidningen är tråkig, så... ;-P
Danwei: Jag har fått en känsla av det här... Gillar också Glamour ;)

2007-05-21 @ 09:31:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback