Grattis till vinnaren!

Grattis grattis till Molly som vann paketet med kroppsvårdsprodukter från Börlind!

De rätta svaren var:

♥ Nämn två fördelar med att välja hudvård från AnneMarie Börlind?
- Finns massa, men att de är baserade på ekologiska produkter, utan animaliska ingredienser, naturliga för din hy, dryga.

♥ I vilket land grundades AnneMarie Börlind?
Tyskland

♥ Om jag har en blandad hy, vilken serie från Börlind kan jag testa då?
- Då kan man testa combination-serien.

Ni andra får en ny chans om ett tag igen ;)

Nu skall jag springa iväg till bussen. Trevlig måndag allihop!

Vad tycker du?
Postat av: Sara

nej!! Jag har visst missat en tävling här! Jag får hänga på nästa gång då:)

Postat av: Lalisen

Sara: Det får du göra ;)

2007-05-22 @ 11:51:02
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback