Exotiska dofter

image644Nu sa det klick och iväg for en liten beställning till Yves Rocher på följande (måste bunkra upp med lite grejer inför Spanien) :

Duschschampo som luktar helt ljuvligt exotiskt
Sololja som har samma underbara doft
♥ Duscholja från samma serie - verkar lite klibbigt kanske, men kan ju vara kul att prova...
Hallonduschen - beställning från min man *fniss*
Förlängande mascara

Kan rekommendera alla produkterna ovan. Helt underbara. Ja förutom duscholjan då, för den vet jag inget om än ;) Första gången jag fick prova produkterna som luktar så exotiskt gott var för många år sen, kan nog inte vart mer än 14 - min syrra köpte och sen dess är jag fast. De kommer varje sommar och lika glad för det är jag!

Bild: Yves Rocher

Vad tycker du?
Postat av: Sara

Åh det var längesen jag beställde där ifrån. Visst är det alltid lika kul att öppna paketet när det kommer?! Hihi

Postat av: Lalisen

Hihi, det är alltid lika härligt!

2007-05-01 @ 22:18:12
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jenny

Älskar den där doften, somrigt:)

2007-05-04 @ 23:55:32
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback