Day and night

99363-710
Jag tycker att en riktigt snygg skjortklänning passar till det mesta. Själv hör jag till typen som inte passar i dem, men för de som gör det så finns det ju massa variationsmöjligheter. På dagen i skön avslappad stil och uppdressad på kvällen med lite metall och blingbling ;)

Skjortklänning
329:- La Redoute
Svart väska 178:- Asos
Örhängen 49:- Zylber
Sandaler 469:- La Redoute
Armband 119:- Asos
Guldballerinas 445:- Brandos
Kuvertväska 169:- Accessora

Nu skall jag ta itu med monsterdisken och sen blir det Gilmore Girls! Om jag orkar skall dessutom lägga upp foto på de fyra par örhängen som jag köpte idag. Hur går det med fastan då? Jorå jag har snart överlevt den första dan. Det har gått riktigt bra, förutom ikväll då jag fick ett spel och plötsligt ville ha kebabtallrik. Men efter ett "glöm det" från den supportande R så är det borta ;)

Bilder: La Redoute, Asos, Zylber, Brandos, Accessora

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Vilka fina guldballerinas!

Postat av: Anonym

gillar night outfiten. snygg och stilrent! me like

2007-05-29 @ 10:35:56
URL: http://.blogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Visst är dom. Gillar den lite större rosetten =)
Anonym: Ja, jag gillar när det är rätt så cleant ;)

2007-05-29 @ 14:31:55
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lukas Podolski

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2010-09-17 @ 10:27:39
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback