A good day

Idag var varit en bra dag. Jag hittade ett par sandaler på Wedins för 49:- Det ni! Bild på det kommer imorgon. Sen så skall ni få se mina alldeles egna surfshort som jag köpte för nån vecka sedan på H&M. Behöver ha lite shorts i Spanien... Planerar att gå längs strandpromenaden på morgonpromenader varje dag *drömmer* och då behöver man lite att byta med. Sen hittade jag en ursöt sak till min lilla systerdotter.

Allt det tar vi imorgon. Nu sover vi istället. Och drömmer om de
här. Tror att de skall få pryda mina öron i sommar. Så härliga! Natti!

Just det! Imorgon blir det en ny chans att vinna nya fräscha naturliga kroppsvårdsgrejer. Ett kit står på spel värde 355:-
(Då ena kitet aldrig gjordes anspråk på så får nu nån annan bli den lyckliga. )

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Jag har ett hemma hos mig! Förlåt att jag kunde glömde bort att berätta för dig att paketet hade anlänt... Känner mig verkligen som en stor klant... Det kom iaf för någon dag sedan och jag har redan testat lotionet :)

Tack än en gång! Verkligen jätteuppskattat!

Postat av: Danwei

Oj, jag märkte precis när jag klickade på länken till ditt gamla tävlingsinlägg att även Peeling ska vara med i set:et. I mitt paket kom "bara" lotion och duschgele, men jag är _så_ nöjd och glad ändå! Kändes jättelyxigt att hitta paketet i brevlådan med produkterna i :)

2007-05-17 @ 01:01:57
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Haha, ingen fara ;) Bra att du tyckte om grejerna. Skall kolla upp det där med peelingen. Det måste ha blivit något fel. Jag skall maila dem, så ordnar det sig nog ;)

2007-05-18 @ 08:26:16
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback