Summering av dagen

Köpt: Kyl/frys, grymmaste spisen med varmluft, skärmar till altanen så att nyfikna grannar inte kan titta in, nytt golv till sovrummet.
Ätit: Enchiladas med sallad!
Nu: Sitter å slöpratar med svärföräldrarna och är supertrött.

Jaha, det var min dag i korthet. Känns som vi flängt hela Göteborg runt. Men bra blev det. Är mycket nöjd. Gjorde enchiladasen i nya ugnen. Blev super. Vilken skillnad mot vanlig ugn! By the way, har ni inte gjort enchiladas någon gång så måste ni prova!

image551
400-500 gr nötfärs
1½ dl tomatpure
3 dl vatten
1 påse enchiladasmix
8 st tortillas
tacosås
ost

Stek färsen och blanda sedan ner enchiladasmixen, tomatpure och vatten. Låt puttra lite. Ta och lägg ca 2 msk av blandning på varje tortilla och rulla ihop. Lägg skarven nedåt. Lägg dem bredvid varann på rad. Smeta på tacosås och riv över ost. Ställ in på 200 grader tills de blivit bruna och fina. Servera med en god sallad!

Bilderna på bikinin får jag lägga ut imorgon. Min kropp vägrar just nu ;P

Vad tycker du?
Postat av: Favouriteshopping

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback