Shopping: uppdatering

image517 Nu har vi äääntligen fått hem vår dator! Så här glad ser man ut då → Dessutom har man ju på sig sin nya solgula topp från H&M!

På bilden ser ni dessutom lite bättre hur mascara som
jag rescenserade från Dr Hauschka ser ut.

Här kommer lite uppdatering på shoppingfronten på vad som hänt. Det är ju ett tag sedan jag kunnat få fram bilder här...



1. En bild på den vita väskan som jag bloggat om tidigare från La Redoute.
2. En söt liten körsbärströja från VILA :)
3. Bättre bild på den röda väskan från H&M. Fast den är hallonröd...
4. Jag har tagit mig i kragen och köpt ett par jeans! Från Lindex.
5. Fina vardagsklänningen från Lindex med flätat band under bysten.

Bilder: Privata

Senare kommer lite bilder på H&M-paketet som dök upp hos mig igår :)

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vilka fina saker!! Vad härlig väskan från H&M ser ut!

Postat av: Christin

Åh körsbärströjan från Vila är såå fin, vill ha :) Jeansen sitter snyggt och har en fin färgnyans. Roligt att kika på vad du shoppat.

2007-03-10 @ 14:57:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: amanda

Fin klänning :)

2007-03-10 @ 16:08:33
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Tack, ja väskan är perfekt :)

Christin: Hihi jag blev kär i den (tröjan) å var tvungen att ha den liksom ;)

Amanda: Tack, jag gillar den starkt, en riktig favorit :)

2007-03-10 @ 20:51:29
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback