Shoppat

image537Här har ni mitt senaste shoppingfynd. Härlig mönstrad topp/tunika från H&M. För 88:- spänn blev den min :D Var ju tvungen att stödja H&M på clubdagarna ;)

Sen var någon som efterfrågade bilder på klänningen från Ellos med mig i den. Ingen vacker syn, men här har ni det också. Skall gå ner lite så den inte sitter så tight över armar och byst ;) Förresten så är den på rea nu för 199:- istället för 299:- Jag är jättenöjd med den och kommer garanterat använda den mycket i vår och sommar med silverballerinas till!



Så, nu har vi ätit vår hemma- gjorda pizza med köttfärssås och soltorkade tomater på *mums* Och nu blir det återigen en filmkväll.

Trevlig lördag på er!

Bilder: Privata

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Nej men, vaddå "ingen vacker syn", tycker den sitter jättefint och söt var den också!!! Härlig topp du fick tag på förresten!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Naw va snäll du é :) tack!

2007-03-18 @ 18:25:39
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Markhanne

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-05-25 @ 13:21:39
URL: http://markhanne.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback