Mousse?

Idag är det huvudvärken som regerar igen. Typiskt när man är ledig å allt :( Så jag har inte orkat så mycket. Sov till 12 men det stjälpte mer än hjälpte. Sen så har jag hunnit plöja igenom Pretty Woman. Underbar.

Nu är det i alla fall dags för mig att beställa lite nytt från Yves Rocher. Tycker att deras smink känns naturligt och bra. Sitter skapligt bra för det priset också. Har hittat mitt
favoritrouge där. Gör att man ser mycket fräschare ut. Det gick i golvet i tusen bitar, så ett sånt åker med.

99363-526Nu har det även kommit in mousseögon- skuggor. Min fundering är vilken jag skall ta - pärlsilver eller rosakristallin? Det lutar åt pärlsilver (den i ögonvrån). Jag brukar köra på ljusa skuggor. Det är ett säkert kort och gör ju att man ser mycket piggare ut :) Fast å andra sidan är den rosa (uppe på ögonlocket och mot brynet) fin när man är brun och skall ut på kvällarna i Spanien ;) Tough choice, dagens i-landsproblem.

Jaja, ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon, med nya friska tag! Skall försöka skriva ihop ett litet Veckans hälsotips också.

Bild: Yves Rocher

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback