Vem vill tävla med mig?

Nu har Nelly gjort en tävling som ingen kan förlora på ;) Jag skall tipsa er som sedan sjävla tävlar och tipsar 3 st i er tur. Hänger ni med? Allt ni behöver är att maila mig er mailadress så tipsar jag om er och då är ni med och kan tipsa om mailadresser ni med och då vinner vi alla. Vad? Man vinner ett vitt linne från American Apparel, en doft från CK och senaste numret av Modette! (totalt värde 225:-) Det packas sedan med i nästa order som man gör från Nelly.

Den som tipsar allra mest vinner även en resa till Cannes. Inget jag siiktar på men men ;) Nån annan gör säkert det. 2:an och 3:an får ett presentkort fårn nelly värde 2500:- inte illa. Och tre i veckan vinner en valfri bikini.

Så ni som vill vara med kan maila på [email protected] eller skriva en kommentar här ;)

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback