Utmaning

Fick en liten utmaning av Sara, så här kommer mina små svar ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår
: Att jag fick träffa min syrra och hennes underbara bebbe.
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tittade på film
Det sista du sa högt?  "Sover du, Robert?" *fniss* 
Vad har du druckit idag? Vatten, juice, rom&cola, coca-cola.
Vad var det senaste du åt? Glass
Vad var det senaste du köpte? Mat? Men förutom det så var det en skjorta till älsklingen.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det är mörkt ute, men ganska klar himmel.
Godaste glassmaken? Krossad choklad eller Fossil Fuel av Ben&Jerry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte kärlek, men definitivt förälskelse!
Sover du tungt? Som en stock!
Drömmer du mardrömmar? Nån gång, men inte alltför ofta.
Trivs du med ditt jobb? Jo, det måste jag säga att jag gör för det mesta.
Favoritklädsel? Just nu är det nog klänningar som gäller!
Favoritlåt just nu? Oj.. Det är för sent för att komma på nån på rak arm.
Vad ser du om du tittar till höger?  En vit vägg och en tavla med en spygrön groda på.
Vad gör dig glad just nu? Att det faktiskt är rent och snyggt på diskbänken så jag slipper gå upp och se ett diskberg imorgonbitti.
Vad ska du göra härnäst? Sova.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Finfint!
Favoritgodis?  Har inget speciellt. Är mer en glassmänniska ;)
Kläder just nu? Pyjamasbyxor och t-shirt
Sommarplaner?  Ta't lugnt. Har förbrukat nästan alla mina semesterdagar redan.
Hur många kuddar sover du med? Vi har 3 kuddar på 2 pers som vi slåss om.
Spelar du ngt instrument? Ja, jag spelar piano och har gjort i typ 12 år.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska definitivt!
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Ibland. Beror på humör.
Snarkar du? Jag har hört av andra att jag gör det ibland.
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? Pappalångbens-spindlar - ni vet sånna som flyger omkring
Stökigt el välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter nu? Bröllopet på lördag!

Jag i min tur utmanar Danwei, Christin och Modesty Mia

Vad tycker du?
Postat av: Sara

Vad kul att du ville anta utmaningen. Kul att läsa! Kram

Postat av: Jenny

Vilken bra blogg du hade, älskar den :)

2007-07-02 @ 18:47:42
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Sara: Hihi, man lär känna lite av folk på det här sättet ;) Kram!
Jenny: Vad roligt att höra! =D

2007-07-02 @ 20:28:55
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback