Skinnväska i min smak

image773
Har märkt att det är superbra att ha en sån här liten väska där man kan ha allt nödvändigt som plånbok, mobil och nycklar. Min lilla i lack som jag köpte på La Redoute är flitigt använd. Den här från H&M säljs nu med 50:- rabatt för 249:- Det är det ju verkligen värt för en väska i riktigt skinn :)

Nu skall jag försöka vakna till liv. Skall även ta itu med diskberget med stort D. Men först en promenad bort till mamma för att äta frukost och låna bilen ;) Jag startade morgonen på bästa sätt här genom att sätta i mig en brownie som jag bakade igårkväll. Hur goda blev inte dom då? Följde ett recept som Nigella Lawson hade gjort *mums*

Ha en trevlig dag!


Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Ja, det låter prisvärt, och söt var den också! Mm, brownie till frukost, låter smaskigt. Själv hittade jag inget färskt bröd hemma så jag rostade gammalt. Yummie, haha!;)

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Hehe har varit i den situationen med brödet x antal ggr. Inget kul :S

2007-07-17 @ 13:40:28
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback