Rosbuskar och kakeldekorer

Igår fick jag gjort mycket på kvällen: baka cheesecake, diska lite, grovrengöring av badrummet & pyntat lite därinne. Vi har blått kakel och ett gräsligt tantmönster som återkommer då och då. Det har jag satt över med svarta kakeldekorer. Så nu ser det (nästan) ut som om det är svarta kakelplattor istället för de tantiga! Sen svängde jag in på Hemtex och köpte varsin sköööön badhandduk i svart + en gästhandduk. Sen fick även en snygg tvålpump i rostfritt följa med hem. Så nu börjar jag bli riktigt nöjd ;) Till veckan hämtar vi dessutom hem en ny torktumlare vilket kommer göra livet mycket lättare. Hatar att behöva vänta nästan 2 dagar på att få torra jeans... Har funderat ett tag på att byta ut toasitsen till en svart en. Hade vart lite coolt.

Ah just det. Fick ett ryck och drog med R ut för att binda upp rosbuskarna (kl 10 på kvällen) som hängde över hela altanen. Fattar inte hur dom fått sån fart! Han var måttligt road av att stå där med hushållssnöre i handen och följa order från mig, hehe. Skall ta lite kort som utlovat på min makeover av altanen nu när det är klart där också :) Kanske skulle göra ett hemma-hos inlägg med lite bilder från hur det ser ut hemma hos oss? Tycker själv det är roligt att se hur folk har det. Vad säger ni?

Nu skall jag fixa lite till här hemma. Senare kommer folket och då blir det grillning och cheesecakeätning som gäller ;)

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad snyggt det låter!! Svart i badrummet - hur coolt som helst. Jaaa, hemma-hos-inlägg! Vad kul!!:)

Postat av: Christin

Hemma hos inlägg låter skojigt! Ha en trevlig grillkväll!

2007-07-21 @ 21:14:59
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modesty Mia, Christin: Skall nog kunna knåpa ihop något ;)

2007-07-23 @ 20:51:39
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback