Pennkjolen

image788
Vi går mot ett mer damigt mode i höst så ett hett tips är att kanske investera redan nu i en snygg pennkjol. Jag äger själv ett svart ex av den här kjolen. Känns välsydd och sitter bra. Nu är det rea på den i H&M:s webbshop också!

Kjol 149:- H&M
Blus 199:- Lindex
Sjal 99:- Lindex
Halsband 129:- Ellos
Pumps 799:- Scorett
Nagellack Essie's Jumpin' Junkanoo

Imorrn skall jag passa på att shoppa ett par stövlar på Wedins för då är det halva reapriset för all clubmedlemmar! Det ni ;)

Bilder: H&M, Lindex, Ellos, Scorett, Essie

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Det var en snygg kjol! Föresten, fick mail om att H&M från och med imorgon har halva priset på reapriset, men det visste du kanske redan? Tänkte se om jag hittar nåt fynd iaf :)

Postat av: Lalisen

Lina: Ja jag såg detta ;) Får väl ta mig en liiiten sväng dit då :)

2007-07-24 @ 23:09:27
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback