Duonagellack?

99363-752Nu har Yves Rocher kommit med en nyhet som jag är lite sugen på att prova. Ett duonagellack. Så här står det om produkten:

En solo: Välj att ge dina naglar intensiv och lackblank färg...eller halvt transparent nyans med mycket skimmer, precis som det passar dig för tillfället.
En duo:Förvandla färgen till en helt ny genom att lägga först den intensiva färgen som får torka och därefter den skimrande ovanpå. Du får en helt ny färgsensation!

Någon som provat något liknande?

Sen såg jag sist jag beställde att de har fått in en ny doft i Les Plaisirs Nature: ÄPPLE! Låter smarrigt tyckte jag.

Bild: Yves Rocher

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Åh jag såg den doften med äpple senast jag var inne i Yves butiken och köpte direkt en liten flaska med äpple parfymen och jag hade på mig den idag, den doftar mycket gott! Jag är svag för parfymer med äpple :)

Postat av: Lalisen

Christin: Ah funderade på att köpa doften också. Men det är ju bra å veta att den är god :) rescension på duschcremen kommer sen ;)

2007-07-12 @ 22:47:19
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback