Bröllopsklänning?

Här sitter jag uppe mitt i natta och funderar...Har precis sett klart en film och nu skall jag hit the sack, men innan dess...

Känns som om jag vill vara lite extra fin på bröllopet jag skall på i augusti, då jag skall hjälpa bruden med påklädning och är en nära vän till henne. Vill gärna inte ha samma som på förra bröllopet då både det blivande brudparet och andra som skall på det kommande bröllopet var där... I-landproblem eller vad? Men sen såg jag att Nelly hade fyllt på med ytterligare rea. Så här har jag två kandidater:

Hjärtklänningen från CREAM eller den här svarta blåsan också den från Cream. Fast hjärtklänningen känns väldigt rätt med en liten kofta över axlarna och svarta sandaletter. Hm. Får fundera tills imorgon bitti.

UPPDATERAT! Nu är ♥-klänningen beställd :)

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback