4 skönhetsprodukter

image794

Här kommer 4 skönhetsprodukter som jag varmt kan tipsa om:

Äppleduschgelen från Yves Rocher som sägs lukta gröna äpplen. Och tro mig, det gör den verkligen! Uppfriskande och skön. 46:-

♥ Curlz spray för lockigt. Hjälper verkligen håret på traven. Inte som vanliga sprayer utan känns ändå som håret är levande och mjukt trots att man har spray i. Syntes direkt att lockarna lyfte sig :) 89:-

♥ H&M's egna lack! Ett lager räcker för att det skall bli täckande och torkar dessutom fort. Sitter kanske inte som berget, men det kan man inte förvänta sig för 29,50:- Men ett topplack löser nog det problemet.

♥ Yves Rocher's stärkande lack. Jättebra om man har ett jobb där naglarna åker på stryk och man inte vill att de skall gå av. Funkar jättebra för mig i alla fall ;) Kan också användas som topplack. 40:-

Bilder: Privat, Yves Rocher

Vad tycker du?
Postat av: Ilona

jag har också det röda lacket från H&M på naglarna nu :)

Postat av: Lalisen

Ilona: Ja, visst är det snyggt!

2007-07-29 @ 23:42:12
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: emma

Curlz spray är en kanon spray för det självlockiga håret, ingen spray har visat så bra resultat som denna! (Y)

2007-08-09 @ 12:32:49
URL: http://e-soderstrom.bloggspace.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback